عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة
المنتدي



 
الرئيسيةالمجلةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ان للحب للحظات ......................؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: ان للحب للحظات ......................؟   الخميس 30 أبريل 2009 - 1:19


ان للحب للحظات...........؟


إسـأل العاشقين .. فهم فقط يعرفون تلك اللحظات



هم فقط يعرفون معنى الانتماء .. حين تشعر مع حبيبتك أنكما قلب واحد ..



لكما مشاعر لاتفترق .. نظرات عين لاتعرف الكذب ..



روح رقيقه لاتعرف التضليل .. كلمات تخرج صادقة , لأنها لاتملك



إلا ان تكون صادقه وسط كل تلك اللحظات الجميله

-

هم فقط يعرفون معنى المفاجأة .. لأنهم يتصرفون بتلقائيه ..



يكرهون التصنـّـع تماما ككرههم للكذب .. يعشقون المفاجآت ..



ويملكون دوما ذكرى مناسبات لاتنتهى .. فى داخلهم ذكريات لاتموت ..



تتجدد فى كل لحظة .. فكل لحظة يقضونها سويا هي نقش لن يـُمحى ..



سيظلون يتذكرونها عام بعد عام ..



ستجدد تلك الذكريات ارواحهم ..



وستعيد الشباب الى اجساد قد يضعفها المرض والعمر ..



لكنها ابدا لن تفقد شباب حبها وحيويته

-

.....

-

لحظات العاشقين كثيره .. جميله .. متجدده

-

.....

-

إسألهم عن لحظات الحيرة والقلق



فبرغم كل الحب فى داخلك .. تظل للحظات شارد الذهن ..



لاتعرف سببا لهذا الحب الذي صار يتملكك ..



بل تكاد توقن ان قوة حبك نابعه من هذا المجهول الذي يسيطر عليك ...



آخرون يعيشون لحظات من الحيره التي لايعرفون



معها ان كانوا يحبون حقا أم لا ..



يتساءلون فى اليوم مئات المرات عن حقيقة تلك المشاعر التي تؤرقهم ..



تجعلهم يرغبون بشده فى رؤية شخص ما ..



لكنهم لايعرفون ان كانت تلك الرغبة كافية للاستمرار معه لسنوات اخرى قادمه ...



ستستمر حيرتك حين تفكر فى المستقبل الذي تتمناه مع حبيبك ..



كيف تريده ان يكون .. كيف ستسعده .. كيف ستحقق احلامه ..



كيف ستكون حياته

-

...

-

إسألهم عن لحظات الحزن والدموع



فكم هي كثيره .. دموع العاشقين .. فأنت تبكي حين تفيض مشاعرك ..



تتسارع ضربات قلبك لتملئ صدرك بالحركه والحياه ..



وقتها لن تملك الا البكاء .. ربما هو ألم الحب وتنهيداته ..



لكنها فى النهايه .. تفيض بالحب ...



وأنت تبكي أيضا حين تشعر بالحنق على حبيبك ..



ذلك الذي يتركك وحيدا مع غضبك ..



او حين يفقد القدره على تقدير ازماتك والوقوف جوارك ..



وقت تكون حقا فى حاجه لوجوده معك ...



وأنت تبكي حين تشعر بالعجز عن ايصال كلمه او احساس ما ينمو داخلك ..



تتمنى وقتها لو انك تملك مهاره الكتاب و فن المغنين ..



لتقولها وتنشدها ...



أحبك

-

...

-

إسألهم عن لحظات الغضب والفراق



فكم هي كثيره لحظات الاصطدام .. لاتتعجبها .. تقبلها ..



فكيف لاتصطدم مع شخص اخترت ان تقترن به أيام عمرك ..



لكن لحظات الغضب والافتراق تلك ..



غيمه تعرف انها لن تستمر طويلا .. تجد معها فرصه لتجديد اشواقك ..



ومصارحه نفسك .. فنحن بني البشر ..



لم نعتد ان نقدر قيمه أحد إلا حين نفقده ..



فتذكر دوما ان لحظات غضبك وفراقك ماهي الا وخزه توقظ الحب الكامن فى داخلك ..



تعرفك على مكنوناتك ..



وتزيد شوقك واحتياجك الى حبيبك

-

...

-

إسألهم عن لحظات الحرية والجنون



فأنت مع حبيبك .. فاقد لحدود المكان والزمان .. سيخبرك مئات المرات كم أنت مجنون ..



قدّر تلك اللحظات , فما أجمل شعورك بالحريه وانت تحبه ..



تفعل ما تشاء .. فقط لتكون حبيبه الذي لم ينله من قبل ..



ستمشى على الماء ان اردت ذلك .. ستبلغ النجوم لو ارادها هديه ..



ستصنع معه احداثا ماكنت تحلم ان تحققها ..



ستختلط وقتها احلامك وطموحاتك مع امنياته ..



لن تفقد منها شيئا .. بل ستحققها جميعا ...



لانك تخوضها معه .. وله .. وبه

-

...

-

إسألهم عن لحظات الفرح والأمل



فليست هي وحدها سر المحبين وجوهر أيامهم ..



لكنها بالطبع تأتي دوما لتضفى على الحب لمسه رقيقه لن تخطئها ..



فحبيبتك حين تضحك تداوي .. ا



بتسامتها هي ما تحمله دوما فى قلبك .. ستستعين بها كلما شعرت بالضيق ..



ستكون دوما امامك كلما شعرت بالعجز عن تحقيق حلم من احلام فتاتك ..



فابتسامتها جائزه لايمكن ان تفقدها .. ستعيد شحن روحك المحبطه ...



ستعيدك للحياه من جديد .. مٌصرا على تحقيق ما ارادته يوما ..



وصرت أنت تريده اليوم أكثر منها

-

...

-

إسألهم عن لحظات الصمت والسكون



فوجودك مع حبيبك و بين يديه .. يلهمك السكوت ..



ستعرفان كثيرا من لحظات الصمت .. لن تتحدثا .. ستكتفى بصوت تنهيداتها ..



ستفهم منها ان كانت غاضبه ام سعيده ..



معا ستصنعان لغة للصمت , لن يفهمها سواكما ..



اعلم انك تتعجب من هذا السكون .. لكنه حقا رائع ...



فكلماتك يوما ستنتهى .. ستفقد القدره على تجسيد ما تشعر به ..



تعرف انك لست شاعرا لتستمر فى سرد كلماتك عن جمالها و قربها منك ..



لذلك ستصمت يوما .. لكنها ستحب صمتك ...



وستقدره , خاصه ان كان رغبة شديده منك فى التمتع بجمالها ..



والتأني أمام كل خط من خطوط سحرها ..



عيون لن تغمض امامها .. شفاه اشبه بورود التيوليب ..



وجناتها تلك التي تتلون مع الوان الربيع .. فتاة , تعرف انك لن تحب غيرها



إبحث عنهم و إسألهم



فتجاربهم ستغنيك



فلم يكن الحب يوما ضحكات و وورد فقط



للحب .. لحظات



اكيد كلنا عشنا اللحظات دى





يارب الموضوع يعجبكم

ناصر الزيدى









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
body_1414
مشرف اقسام الجوالات
مشرف اقسام  الجوالات
avatar

ذكر
العمر : 27
الموقع : www.onlineha.hooxs.com
عدد الرسائل : 2559
بتشتغل ايه يا سيدى : عاشق للحب والرومانسية
ايه الاخبار : بحب حببتى اووووووى
المجموعة التى ينتمى اليها : مشــــــــــــرفين الاقسام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الخميس 30 أبريل 2009 - 1:36

الله عليك يا ناصر يا جامد

والله انت فنان بجد ومواضيع جامدة جدا

نااااايس توبيك يا جميل


تقبل تحياااتى






كل عـــــــــــــام وانتى حبيــــــــبتى

كل عــــــــــام وانا حـــبيــبكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير القلوب
.:: الفقير الى الله ::.
.:: الفقير الى الله ::.


ذكر
العمر : 30
الموقع : مليش موقع محدد
عدد الرسائل : 4775
بتشتغل ايه يا سيدى : حائراً فى دنيا الحب
ايه الاخبار : عاشق لسحر عيون حبيبى
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين
السٌّمعَة : 4
تاريخ التسجيل : 21/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الخميس 30 أبريل 2009 - 2:04

تحيالاتى يا نصوووووووور على الكلام الجامد ده

ونايس تو بيك




url=http://www.0zz0.com][/url]



تصدق بمين
بعدنا و يا دوب معداش يومين
و جتلك قوام لقيتك واحشنى وحشه سنين
تصدق بمين
انا و قلبى كنا مش دراينين
منين جينا ولا فين روحنا ولا احنا شوفنا مين
تصدق بمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.onlineha.hooxs.com
pretty eyes
:: كــبار الشخصيات ::
:: كــبار الشخصيات ::
avatar

انثى
العمر : 29
عدد الرسائل : 1470
ايه الاخبار : هشطب على كل حاجة ضايقتنى وهبدأ حياتى من جديد
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين العوائم
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الخميس 30 أبريل 2009 - 3:05

كلام جميل والله يا ناصر

بس تفتكر الحب بالمعانى واللحظات الجميلة دى لسه موجود فى الزمن ده ؟؟ ....... اتمنى ذلك

شكرا ليك






ya rab ektebly elly feh el khir ya rab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الجمعة 1 مايو 2009 - 1:57

ده بس من بعض ما عندكم يا عمى بودى يا قمر

شكرا على ردك الجميل



درش شكرا لمرورك نورتنى






رحاب

شكرا لمرورك وردك

انا اعتقد فعلا ان الحب بكل المعانى الجميله دى واللحظات دى

موجود فى زمانا ده بس الاشخاص اللزين يحملونه نادرا وجودهم









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
pretty eyes
:: كــبار الشخصيات ::
:: كــبار الشخصيات ::
avatar

انثى
العمر : 29
عدد الرسائل : 1470
ايه الاخبار : هشطب على كل حاجة ضايقتنى وهبدأ حياتى من جديد
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين العوائم
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   السبت 2 مايو 2009 - 0:36

اقتباس :
رحاب

شكرا لمرورك وردك

انا اعتقد فعلا ان الحب بكل المعانى الجميله دى واللحظات دى

موجود فى زمانا ده بس الاشخاص اللزين يحملونه نادرا وجودهم


ههههههههههه على فكرة انا كنزى مش رحاب ...

و روبى مردتش اصلا على الموضوع .... اللى واخد عقلك بقا يا استاذ هههههههههه






ya rab ektebly elly feh el khir ya rab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الثلاثاء 19 مايو 2009 - 11:21

ااااااااااااااااااااخ

مش تقولو انى باسرح كتيييييييير اليومين دول


طبعا اللى واخد عقلى يتهنى به على رأى المثل


هههههههههههههههههههه

ايه الحاله اللى انا فيها دى

حب جديد ده ولا ايه

يمكن........؟

اسف ياكنزى









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
pretty eyes
:: كــبار الشخصيات ::
:: كــبار الشخصيات ::
avatar

انثى
العمر : 29
عدد الرسائل : 1470
ايه الاخبار : هشطب على كل حاجة ضايقتنى وهبدأ حياتى من جديد
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين العوائم
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   السبت 23 مايو 2009 - 0:49

ههههههههههه يتهنى بيه ياسيدى واحنا نقدر نقول حاجة

وهو حب جديد على فكرة بقا واللى كان كان Wink

وعادى ولا يهمك .. محصلش حاجة .






ya rab ektebly elly feh el khir ya rab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الأحد 24 مايو 2009 - 12:34

طيب

بما انك عرفتى السر


ادعيلى بقا









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
pretty eyes
:: كــبار الشخصيات ::
:: كــبار الشخصيات ::
avatar

انثى
العمر : 29
عدد الرسائل : 1470
ايه الاخبار : هشطب على كل حاجة ضايقتنى وهبدأ حياتى من جديد
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين العوائم
السٌّمعَة : 3
تاريخ التسجيل : 05/11/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الإثنين 25 مايو 2009 - 1:36

ياااااااارب يكتبلك اللى فيه الخير يا ناصر يابن طنط ام ناصر

ويجعلها من نصيبك ياااارب لو ليكو خير فى بعض .. وان شاء الله ليكو

يلا مبروووك مقدما






ya rab ektebly elly feh el khir ya rab
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو نورسين
.:: الطائر الحزين الباكى ::.
.:: الطائر الحزين الباكى ::.
avatar

ذكر
العمر : 34
الموقع : www.onlineha.hooxs.com
عدد الرسائل : 34
بتشتغل ايه يا سيدى : مهندس
ايه الاخبار : تماااااااام
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرفين العوائم
السٌّمعَة : 20
تاريخ التسجيل : 20/05/2009

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الإثنين 25 مايو 2009 - 2:58

اقتباس :
هم فقط يعرفون معنى الانتماء .. حين تشعر مع حبيبتك أنكما قلب واحد ..



لكما مشاعر لاتفترق .. نظرات عين لاتعرف الكذب ..



روح رقيقه لاتعرف التضليل .. كلمات تخرج صادقة , لأنها لاتملك





كلام جميل فعلا بس مش بيحصل غير فى القصص والاحلام بس

او يكون حــــــــــــب فعلا

لكن مش كل الناس اللى بتحب بكل الاحساس ده

مرسى على كلامك الخيالى يا ناصوووور

اخوك احمد






أصعب ما على النفس أن ترى من تحب يقع في حب شخص آخر

*************

ماذا ستفعل حينما يكون الشخص الوحيد القادر على مسح دموعك

هو من جعلك تبكي ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الثلاثاء 26 مايو 2009 - 11:06

ربنا يخليكى يا دينا يا بنت طنط ام دينا


يارب يا اختى يا رب

ايوه كده ادعولى









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
ناصر الزيدى
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
♥°~~ افـــريـــكـــانــــــو ~~°♥
avatar

ذكر
العمر : 33
عدد الرسائل : 1758
بتشتغل ايه يا سيدى : ((( الحاله واقفه اليومين دول )))
ايه الاخبار : ((((((((((((((( تماااااااام )))))))))))))))))))
المجموعة التى ينتمى اليها : المشرف العام
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

love online
sms:
صور sms ~

الوسام:
أوسمتـــي ~

اخر الموضيع: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_widget/twitter_widget" title="web widget">Twitter Widget</a></div>

مُساهمةموضوع: رد: ان للحب للحظات ......................؟   الثلاثاء 26 مايو 2009 - 11:16

شكرا على ردك يا احمد

بس دى بعض لحظات من اللى بيعيشوها العاشقين

طبعا فيه لحظات جميله وفى لحظات صعبه جدا

لاكن طبعا كلنا بنعيش اللحظات دى او بعض منها بحلوها ومرها
يعنى ده كلام واقعى مش خيالى يا احمد

واكيد انتا عشت بعض اللحظات دى الحلو منها او المر






صح









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.boswtol.com
 
ان للحب للحظات ......................؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: ~*¤ô§ô¤*~المنتديات العامة~*¤ô§ô¤*~ :: قسم الحـــب والرومانســـيه-
انتقل الى: